MoveTV

Przygotowywany od kilku lat przez Deloitte oraz organizację Active Europe „European Health & Fitness Report” wskazuje na ogromną dynamikę wzrostu rynku fitness w Europie w ostatnich latach. W 2015 już 50 mln Europejczyków posiadało karnet klubu. Autorzy raportu szacują, że do 2025 roku liczba ta wzrośnie do 80 mln.Na tle Europy, jako kraj, wypadamy dość imponująco, zajmując miejsce w pierwszej dziesiątce krajów z najwyższym revenue w tej branży. Z roku na rok znacząco poszerza się w Polsce grupa entuzjastów dbałości o kondycję fizyczną i dobry wygląd.

To z myślą o nich właśnie tworzymy Move TV – w pełni autorski program telewizyjny realizowany na potrzeby współpracujących z nami klubów fitness.
Prezentujemy na naszej antenie dokładnie to czego oczekują nasi widzowie.
Dwugodzinną ramówkę wypełniają programy poświęcone diecie, sportom – także tym ekstremalnym, modzie, urodzie, motoryzacji, podróżom i szeroko pojętemu life style.
Ramówka, czyli materiały realizowane przez redakcję, zmienia się co dziesięć dni. Wszelkie informacje newsowe pojawiają się u nas codziennie, w ramach współpracy z agencją informacyjną TVN.
Zachęcamy do komercyjnego wykorzystania naszego kanału ze względu na to, że daje on szanse dotarcia w określonym kontekście, do interesującej grupy osób. Dzięki badaniom przeprowadzonym przez Millward Brown (ostatni fala w maju 2015 r.), jesteśmy w stanie precyzyjnie określić profil użytkownika klubów fitness. Osoby odwiedzające kluby są wykształcone, a ich sytuacja materialna jest dobra, znacząco lepsza, niż średnia w kraju. 79% z ich to ludzie pracujący, aktywni zawodowo. Ćwiczenia to dla nich ulubiona, ale nie jedyna forma spędzania wolnego czasu. Są zainteresowani podróżami, sportem, realizują swoje pasje na różnych polach, ale o kondycję i wygląd dbają u nas Osoby ćwiczące w klubach, to grupa aktywnych konsumentów. Ponad 66% z nich kupiło lub zamierza kupić w ciągu 6 miesięcy telefon komórkowy, sprzęt sportowy, elektroniczny, AGD. Często wymieniają kupują sprzęt

Sieci klubów fitness

Lokalizacja