MarketTV

To program informacyjno-reklamowy kierowany do klientów sieci handlowych Tesco, Piotr i Paweł oraz InterMarche. Krótka, dostosowana do średniej długości oczekiwania w kolejce, ramówka zawiera programy poświęcone takiej tematyce jak sport, pogoda, podróże czy kursy walut. Zwiększają one zainteresowanie klientów i przyciągają ich uwagę dzięki czemu jest to dobry sposób komunikacji.
Ze względu na zasięg sieci handlowych a także częstotliwość robienia zakupów nasze nośniki to medium reklamy o ogromnej sile rażenia zarówno w kampaniach ogólnopolskich jak i lokalnych. W tym drugim przypadku stanowi doskonałą alternatywę dla innych mediów w kampaniach promocyjnych klientów z segmentu SME czy SOHO.

Sieć partnerska

Współpracujemy z trzema ogólnokrajowymi sieciami super- i hipermarketów. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaoferować komunikację reklamową z potencjalnymi klientami w atrakcyjnej formie, na wysokiej klasy nośnikach reklamowych.
Realizujemy zarówno kampanie lokalne jak i ogólnopolskie. Obsługujemy 2 314 nośników w 280 placówkach. Docieramy w ten sposób do ok. 30 milionów konsumentów miesięcznie.
Skupiamy uwagę, ponieważ oferujemy rozrywkę i reklamę w jednym miejscu – program tworzą treści informacyjne i komercyjne. Część materiałów (podróże, sport, lifestyle) przygotowuje dla nas Agencja TVN. Docieramy do klientów regularnie powracających do sieci zakupowych, a dzięki temu umożliwiamy Państwu efektywną częstotliwość kontaktu z reklamą

Państwa klienci zakupy robią u nas

Lokalizacje

Adres/kod pocztowy:
Promień: